16 март 2012 г.

Тефтерчета, рецептурници и други подобни

Първото което искам да кажа е, че влюбването ми в тефтерчетата е резултат от намирането на един от блоговете, които вече редовно следя http://natknat.blogspot.com/. Това момиче прави невероятни, прекрасни неща.

Започнах с намирането в един български сайт на Bind-It-All - машината, с която се перфорират дупките за спиралите на тефтерчетата. За съжаление в България се продават само червени спирали, така, че всяко тефтерче трябваше да има по кориците си поне малко червен цвят. И така, това е първият ми опит:


Следващото тефтерче ми беше поръчано от една позната за подарък за дъщеря й:



Следващото беше за рожденния ден на една от любимите ми колежки, за която писах в предна публикация - Невена. Когато й го подарявах и пожелах да пише в него много любовни тайни:


Дойде редът и на Патриция. Влюбих се в една хартия на Dovecraft - Portobello Road  и понеже детето е в английска гимназия, реших нейното тефтерче да бъде с тази хартия:


Малкото се разсърди, така че беше неин ред:


Междувременно в живота на най - добрата ми приятелка настъпи неприятна промяна. Решихме да се видим и аз прецених, че мога да я зарадвам с нещо, направено от любимите ми хартии на Tone Finnanger:


Междувременно някъде между Рецептурника на Мая и Тефтерчето на класната на Кори за празника на майката, бях направила и тефтерче за себе си. Но не го снимах, защото го разнасях навсякъде със себе си. От това носене в дамската ми чанта е придобило леко мърляв вид, та сега вече не е така фотогенично. След като го ремонтирам ще ви го покажа.

4 коментара:

  1. Страхотни тефтерчета, изпипани детайлно до най-малката подробност! И аз отдавна се каня да направя,но все не събирам смелост за това.
    Поздрави от мен - Ани.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Благодаря за коментара, но няма причина да отлагаш. Първото си тефтерче правих 7-8 часа, огромно старание, но резултата не бих го показала никога. В началото винаги има фалове, но пък после става по-добре.

      Изтриване
  2. Оооо,намерих ги! Страхотни са! Поздрави и от мен!

    ОтговорИзтриване

01 09 10