9 юни 2012 г.

Сватбено настроение

Преди няколко дни отново получих поръчка за Семейна книга. Този път обаче, трябваше да бъде придружена и от сватбена картичка.

Реших, че картичката трябва да е стилна и изчистена, като за сватба. От друга страна семейната книга не може да е само в нюансите на един цвят, защото ще прилича на сватбен албум. Тук вече започна голямото мислене как да си подхождат картичката и книгата и как да бъдат в синхрон? Добре, че дамата която ми ги поръча, помоли книгата да не е много цветна, та нещата се поизбистриха.

Не можах напълно да овладея вътрешните си пориви и да се огранича до два - три цвята. Реших в сватбената книга да има нещо синьо - цвят, който за мен символизира надеждата. Нещо розово - ей така, за разкош и задължителните шампанско и бежово. Да има романтични дантелки и копченце, което този път сложих на книгоразделителя. Е и цветя сложих, но на гърба на книгата. За щастие този път шевната ми машина се държа прилично и нямаше солови изпълнения. Ето какво се получи:



И детайли от семейната книга:




Цветните страници, които сложих вътре носят послания за пътешествия, бебета и много романтика:




И детайли от картичката:





7 коментара:

  1. Вили, страхотни са и двете неща, но книгата буквално ме плени :-) Такъв си го представям семейния живот - пъстър, цветен... :-) Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошни са!Много романтична книга и стилна картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Ей, голяма красота !!! Вили, великолепни са носят романтика и нежност :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Не знам още какво да напиша, освен ПРЕЛЕСТ!
    Отново всичко е в любимите ми цветове на шаби шик, дантелки, цветя и много ,много стил!
    Вече ми е неудобно, но пак ще кажа,че все едно за мен си ги правила:)
    Поздравления!!!!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Вили, прекрасни са! Направо да му се прииска на човек да се ожени/омъжи :)) Сигурна съм, че младоженците ще се прехласнат и по картичката, и по книгата. Нека им донесат дълги годни на щастие и любов!

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, много са стилни..
    Всяка по своему има една завлядяваща красота.
    Страхотно изглеждат и двете, но и аз се влюбих в семейната книга..
    А буквите, които си ползвала са...уникални!

    ОтговорИзтриване
  7. Оф, и на мен чак ми се прииска пак да се омъжвам, че да получа такива красоти... Много са стилни и двете!

    ОтговорИзтриване

01 09 10