14 юни 2012 г.

Ретро романтично

Когато вчера голямата ми дъщеря ме помоли да направя картичка за рождения ден на нейна приятелка, знаех точно какво ще направя. Приятелката й е нежна и много красива, възпитаничка на френска гимназия, във възрастта, в която всички се носят на вълната на романтиката и любовта. 

Естествено, картичката трябваше също да е много нежна и малко ретро във френски стил. И тъй като, отдавна не съм посягала към лъскавите камъчета, реших да включа и тях. При наличието на един неизползван досега печат с Тилда, концепцията беше ясна. Ето какво се получи:


И детайли:


 За съжаление нямам печати с надписи на френски ...



 

Ще включа тази картичка в предизвикателството на The Crazy Challenge - #122 "Рецепта".

12 коментара:

  1. Вили, наистина е много сладка и ррромантична! Сигурна съм, че ще бъде порядъчно оценена от получателката. Чудех се как си я вързала панделката така, че да няма никакви гънки...Подскажи, ако искаш ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, CraftyEllie! Панделката не е вързана, шита е.

    ОтговорИзтриване
  3. Ааа, мерси! Мина ми през ума, че си използвала някаква хитрина ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Изключително романтична и нежна картичка, Вили :-) И тъй като си спомням какви са момичетата на тази възраст (все пак и аз някога съм била тийнейджърка) съм убедена, че картичката ще се хареса много!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Любимата ми Тилда !!!
    Прелестна картичка !!!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна е Вили!Прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  7. Няма начин да не се хареса тази картичка! Станала е перфектна! Много ми харесва хартията и надписа! А Тилдата е суперски акцент!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Вили, поднасям искрени адмирации не само към тази картичка, но и към всички, за които не успях да драсна коментарче! Особено ме плени шейкър картичката! Направо имах чувството, че ще стъпя на пясъка, ще поседна столчето, ще чувам шума на морето...

    ОтговорИзтриване
  9. Пак красота намирам тук! Наистина се е получила супер нежна и романтична!

    ОтговорИзтриване
  10. Получила се е страхотна картичка.
    Благодаря ти за участието в Крейзито!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотна е Вили :-) Много готини неща откривам тук и ми е сред любимите местенца за посещение твоят блог ;-)

    ОтговорИзтриване

01 09 10