19 май 2014 г.

Нетипично

Отново е понеделник - ден за предизвикателства в Card Mania. Този път темата е "CAS"/"Чиста и лесна". И този път ще има много награди, както от редовния ни спонсор "Хобисимо", така и от Marianne Design, като наградата от тях ще бъде изненада.

Хиляди пъти сме водили дискусии на тема "Какво точно е CAS?", имали сме спорове, обменяли сме мнения, а и в нета има много и подробна информация по темата... Лошото е, че няма единно мнение, но пък и всеки има свое творческо виждане... 

Аз в днешната картичка реших да спазя почти всички изисквания, за които съм чувала - направих еднослойна картичка, без декорации, без надписи, абе почти без всичко. И за да не ви покажа  един сгънат на две бял лист, реших да отпечатам един страхотен печат The Oval Portrait на Simply B Stamps, върху крафт картон и да го оцветя направо там, при това с моливи. Е помогнах си в блендването с малко терпентин, но пък не вярвам дефиницията за CAS да не го позволява... И понеже цялото това нещо ми се видя доста голо и недовършено, понадрасках една рамка, подобна на тази на печата. Eто какво се получи:


Обилно намазах цялата картинка с глоси, при което тя леко се поизду и заприлича на медальон:


Вътре сложих едно малко джобче, в което да намери място Ваучер за подарък:


И понеже "голите" картички не са най-големия ми фаворит, понадрасках една рамка и на гърба, която също минах с глоси:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


4 коментара:

  1. Някак като носталгия, но много смело!

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, може да е "голо" и "нетипично", но пък е страшно стилно, различно и ефектно. Както винаги си приложила художественическия си талант по оригинален начин. Резултатът е на моменти плашещ (хич не съм фен на тези печати), дори стряскащ, но много "говорещ" ми. Харесва ми да виждам при теб и такива неща.

    ОтговорИзтриване
  3. Абе не знам дали е типична или не, обаче пак си утрепала рибата!!! Първо - адски много харесвам тия печати, даже си имам един от чието оцветяване съм направо горда и си го държа у нас да си го гледам, второ - тая картичка е уникална! И с рамката е станала сууупер - не личи да е рисувана допълнително, все едно са едно цяло!!! Супер си, да знаеш...частни уроци даваш ли???

    ОтговорИзтриване

01 09 10