16 декември 2014 г.

Кутия за рецепти

Една от първите ми публикации за тази година беше на кутията за рецепти, която направих за себе си. За да затворя цикъла, една от последните публикации за тази година отново е свързана с кутия за рецепти, този път предназначена за едно страхотно момиче. Всъщност, така се ентусиазирах в разпечатването на картите за рецепти, че капакът не можа да се затвори и се наложи да направя не една, а цели две кутии.

Всъщност, лично за мен, в рамките на тази почти една година, кутията ,като вариант за съхранение на рецепти, доказа своята удачност. Не съм приключила напълно с "хвърчащите" листчета и откъснатите страници от списания, но поне са сгънати и прибрани. Знам, че все някога ще им дойде времето, да бъдат преписани и надлежно подредени. Доста се чудих дали да сложа някоя нова, различна картинка на днешната кутия, но в крайна сметка избрах най-, най-любимия ми печат на Мо - Cupcake Thief, добавих семпли, тематични декорации и готово. Ето какво се получи:





 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кожа/Skin: E11, E50, E51
Коса/Hair: E31, E33, E35, E37, E49
Рокля/Dress: R32, R35, R37, R59, W3, W5
Кексчета/Cupcakes: B90, B93, B95, R10, R32, R35, E31, E33, E35, E37, E40, E43, E44, W3, W5
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 коментара:

  1. Oh wow Vili these are such wonderful gift ideas. Just adore the recipes in a tin concept.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, подобни сладки изкушения трябва да стоят далеч от мен, че току-виж съм си гризнала декоративните бисквитки в пристъп на хипогликемия. :D Супер сладурски кутийки! Обожавам този печат само когато е оцветен от теб. Превърна се в емблематичен за теб, поне в моите очи. :) <3

    ОтговорИзтриване

01 09 10