31 януари 2016 г.

Сватбен албум

Ако искате ми вярвайте, но този албум го бях обещала преди почти 2 години... Година и нещо ми отне избора на хартиите, а от есента все не мога да намеря време да го направя. Започнах тази година с намерението да изпълня повечето от неизпълнените си обещания, та дойде и момента за изработката на сватбения албум. Предназначен е за родителите на булката, да приюти техните спомени от този мил момент от живота на дъщеря им. Ето какво се получи:


Единственото изискване беше да има монограм, добре, че имената на младоженците започват с букви, съществуващи и в латиницата:





2 коментара:

  1. Заслужавало си е чакането! Станал е истинско бижу!

    ОтговорИзтриване
  2. Много подходящо ми се струва за родителите. Някак си...по- тежко стои, с тези цветове и монограмът отпред. Със сигурност си е струвало чакането...И като се замисля - ти не ми ли беше обещала и на мен да направиш нещо? (хихихихихи)

    ОтговорИзтриване

01 09 10